didimom Kızlar normalde de hareket çok hissediyorum ama bugün 3-4 saattir sürekli hareket ediyor ve eskisinden daha şiddetli. Hareket iyi derler ama bir anda böyle şiddetlenmesi ve süresi normal mi sizce? Arada uyuması gerekmiyor mu?
Gknrshn didimom bende 31. hafta içindeyim aynı durum bendede var bu hafta daha bi hareketli ve sanki hiç mi uyumuyor ne durmak bilmiyor maşallah ama bn yadırgamıyorum onu hissedince iyi oluyorm sadece uyumak istediğim zaman sıkıntı oluyor
2022bebeki didimom Benim çok aktif hareket ettiği dönem makat gelişten baş aşağı doğum pozisyonu almıştı
Aylin355 didimom Bende 31e geldim bazen çıkmaya çalıştığını düşünüyorum ama yolu bulamadığı için karnımdan deniyor 😄
Arzuclkk Ben de 30 dayım.Hareketkerini hep aşağıda hissediyorum kasıklarımda çoğu zaman normal mi sizce
didimom Arzuclkk herkes farklı hissediyor olabilir ben göbek deliği çevresinde çok hissediyorum. Aşağı vurduğunu idrar torbama vurunca anlıyorum sadece 🙈