Kızlar kızlar Böyle bı postum vardı fakat Uygulama sorunundan çoğuna cevap veremedim 😥Bende tekrarlamak istedim Kaçıncı hafta da minnik minnik haraket hissetmeye başlarsınız 🤭🙈En erken en geç ne zaman başladı bebiş harakete 🙈♥️14 haftalık olduk Veee Çok nadir Aşırı ufak bazen hissediyorum gibi geliyo Erken dicek kaos yaratanlar gelmesin lütfen . ✨