Merveilgaz kızımda doğru çıktı. 12+0 da gittim doktora ikili tarama için. Ultrasona göre 12+3,4 uyumlu olarak gözüktü. Pipişkosunu gösterdi alışveriş yapma ama yinede dedi uyardı. Bundada erkek gösteriyordu inşallah şimdide bir oğlum olucak değişmezse ki değişmez bence baya baya gösterdii😁