Armin-Guney Ilk gebeligimde 10lu paket aldım. Dogumda covid çıkınca kan sulandirici kullandığım için 2. Paketi aldım 16lı. Simdi yine hamileyim, 1 aya kadar doguracagim . Bi 10lu bi 16lı paket aldım.
nutellaningizlitarifiyim Masal53 2 paket aldım canım dependi ilk kanamalar fazla olduğu için kullanacağım sonra kanama azalıyor o yüzden pede geçiş yapmak için en güzeli bu ped yumuşak çünkü gayet kullanışlı görünüyor tavsiye üzerine aldım gayet güzel fiyat açısından da güzel yani tavsiye ederim işimi fazlasıyla görecektir