edanur44 ben hamileyken korona bile oldum hastanede yattım 3 gün ağır geçirdim , antibiyotik de kanım da yüksek oranda enfeksiyon çıktı onda kullandım iğne verdi bide mantar vardı onda 500lük verdi iki kez ama tutamadım yuttuğum da yarım saat sonra mide suyumu da çıkarana kadar kusmuştum artık kendim tedavi ediyorum 😞