Melikemom 39+0 bugün kontrolüm vardı. Nst girdim bebeğin keyfi yerinde dedi doktorum. Seninde hiç anlamayacağın kadar kasılmaların oluyor dedi. Eliyle kafasının oturup oturmadıgını göbeğimi bastırarak kontrol etti. Geçen hafta çünkü kafası yerleşmişti ama çıkıp duruyo demişti 🤣Salıya kadar doğum bekliyorum ben dedi. Heyecan dorukta 🥹 normal doğum istiyorum ama pes edermiyim iki doğum şeklinden de korkuyorum neolacak bilmiyorum bende