beyzzsenturkk 34+3 ten sesleniyorum 🤭 regl olurken inanılmaz sancılı geçirirdim onlar geri döndü, deli gibi ateş basıyor ve çevremdeki herkes bir şey söylüyor. Dayanamadım doktora gittim bugün. Doktorda nst ye bağladı. Sancı falan yok. Ama resmen ağrıdan duramıyorum. Sanırım gaz sancısı ile yalancı sancı karışımı bir şey olmuş benim tahminimce. Bebek de gayet iyi 37ye kadar dinlen sadece dedi. Yapabileceğimiz bir şey yok ama kan gelirse mutlaka geliyorsun acile dedi. Milleti dinlemeyin anca şişiriyorlar bizi 😂 içiniz rahat etsin dersiniz doktorunuzla görüşün millet her şeyi çok biliyor