Kızlar merhaba,
25+1de dün aç karnına hastaneye gittim ve birinci saatte bakılan kanımda 193 çıktı diğer ikisi normal çıktı. Diyete başlayacağız dediler. Diyet listesi verildi belli saatlerde belli şeyler. Örneğin 6 YK sebze yemeği 2 yumurta küçüklüğünde et ya da tavuk gibi. Bugün ilk günüm, daha şimdiden sıkıntı bastı. Bu durumu nasıl atlattınız, önerileriniz var mı?