Kevser006 28 gün oldu doğum yapalı 1 haftadır faln dikiş yerimin sağ tarafında adet ağrısı gibi bi ağrı var bebeğimi beslerken üstüne biraz baskı uyguluyorum farkına varmadan ondan olabilir mi yada başka birşey mi ki yaşayan var mı
Meydi Kevser006 dikiş ağrısını bilmiyorum ama emzirme yastığı kullanın muhakkak. Ona rağmen karında çok baskı oluyor. Bir de kullanmasam duramazmisim demekki
Kevser006 Meydi emzirme yastığıyla biraz tuhafıma geliyor sanki düzgün tutamıyormuşım gibi hissediyorum 1 2 kez denedim ama