ummuhan3 canım var da diyemeyiz yok da ama şöyle söyleyeyim benim mesela adet günüme kadar hep beyaz akıntı ve regli ağrısı vardı az az regli günü olmayınca akşamına kaset test yaptım negatifti 2 gün sonra olmayınca gene test yaptım çok aşırı silik bir çizgi çıkmıştı ve şuan hamileyim bence adet olmazsan eğer adet gününün geçmesini bekle Rabbim gönlüne göre versin inşallah hayırlı zamanda hayırlı şekilde 🌸