Ben 18 yıllık tiryakiyim günde bir buçuk paket içiyordum ama öğrendiğim anda günde 1 dala düşürdüm bir hafta sonra da bıraktım. Normalde de iradeli bir insan değilim ama Allah mı yardım etti diyim ne diyim.. imkansız değil yani bırakmak ama bırakamayanı da asla yadırgamam sadece öneri olarak az iç diyebilirim günde bir ya da iki dal.. ama garibime giden olay, burda ders vermeye çalışanlar biz bilmiyor muyuz sigaranın zararlı olduğunu çok bilmiş kendini doktor sananlar ? Yazmayın kardeşim kınamayın yok içmeyin yok nasıl yaparsınız böyle bir şey vs vs SA NA NEEE