Valla benimde hemen gelmedi sütüm hastahanedeyken ben doyuyor saniyordum meğerse doymuyormuş mama takviye edilmişti daha sonradan ne yaptıysam ne ettiysem yeterli şekilde sütüm gelmedi geliyor ama bebegimin karnını doyuracak şekilde değildi hem mama veriyorum şuan az da almış olsa anne sütümden veriyorum hic bir şekilde kesmedim memeden emziriyorum doymadığı zaman mama takviye ediyorum