Melikeonur Merhaba kızlar Emzik ve biberon marka önerileriniz varsa alabilir miyim? -Nuk -lansinoh -philips
Ezgi_hsyn Melikeonur 31 günlük anneyim mam ile devam ediyorum aktif olarak kullandığım için nuk almıştım ben bilemezdim biberon yoldaş olacağını memnunum bende araştırdm gayet iyi canım nuk bile Bi dünya para düşün
2cocukluanneeee Emzik avent ultra air biberonda avent yada nuktan çok memnun kalmıştık şimdi yine onlardan alıcam
Melikeonur Lansinoh ve philips marka duydum ,Nuk marka çevremde kullanan yok karasiz kaldım, e bebekte de bugün indirimdeydi alsamıydım acaba 😏