Kızlar bazen marketten pazardan biber alıyoruz acı olduğunu fark etmiyoruz eve geliyoruz dilimizi değdiriyoruz yandım Allah yandım.😬 Kullanmaya kalksak kullanamıyoruz acısından. Ucundan ufacık salataya doğrasak bile tüm acısı salataya geçiyor neyse Ziyan olmak için bir köşede bekliyorlar bi nevi tabiri caizse 🥴 kayınvalidem memleketten biber patlıcan salatalık domates falan gönderiyor. Ama biberler öyle böyle değil yani yenilecek derecede asla değil boğaz yakan öksürten cinsten. İkidir gönderiyor her seferinde üzülüyorum yine ne yapıcam bu acı biberleri ben diye. Şimdi de Pizza yapacaktım baktım biber yok bu acılarla da olmaz Sonra bi yazı gördüm ve hemen denedim inşallah işe yarar diye diye 😬
Biberlerinizi doğrayın, Buzdolabı Poşeti’ne sıcak su koyun ve biberleri içine atın. Ağzını bağlayıp 60 saniye sonra süzgeçe dökün ve yıkayın. Acı falan kalmayacak
Denendi test edildi onaylandı ✅ acı mı değil mi test ediyim derken bir çiğ biberi bitirmiştim😬 bugün ki önerim bu kadar başka önerilerde görüşmek üzere.💃