2022bebeki Fatnur38 ani gidip geliyor tansiyonum gebeliğin başından beri düşük sizin de öyle olabilir
Fatnur38 2022bebeki ya sabah isim vardı acil bisiyiyemedm ikindi eve geldm anca basım aniden dönmeye başladı bisiler yedim smdi düzeldi ama sanki bibdengesizlik var
A_syma Fatnur38 Aç kaldiginiz icin şekerinizde düsmüştür ,tansiyonunuzda. Evden aç cikmamalisiniz. Şeker düsünce bayilma vs yasanabiliyor. Bir kere kiyisindan döndüm aç bile sayilmazdim.
2022bebeki Fatnur38 Açlık sekeri de tansiyonu da etkiler. Kuruyemis , muz, süt gibi bir şeyler atistirip öyle çıkın isterseniz
Fatnur38 A_syma sekerimden değil ozaman sanırım tansiyon cnki zaten tip bir şeker hastasıyım insülin kullanmadgm sürece şekerim dusmuyor ama tansiyon olabilir Canm
Fatnur38 2022bebeki yedim bisiler aslnda Canm bir iki lokma aldm ama uzun süre ayakta kaldım bide aç oldgm için tansiyon sanrm oynadi
2022bebeki Fatnur38 Uzun süre yetecek kadar değilmiş demek ki yedikleriniz ondan olabilir. Benim tansiyonum hep düşüktür ama sizinki gibi ac karnina etkilemiyor her bünye farkli🤗
Fatnur38 2022bebeki benmde normalde düşüktür tansiyonum ama demekki azdaha düşünce iyi gelmedi 🙂 aynen her bünye farklı