Kızlar dün akşam biraz yerde oturarak iş yaptım ondan mı oldu bilmiyorum ama gece bir bel ağrısı tuttu bacaklarım uyuşuk hatta nerdeyse tüm vücudum öyle. Hele bacaklarım çok fena belim geceye göre daha iyi. Bacaklarım uyuşuk sanki titriyor. Yataktan kalkmaya mecalim yok nerdeyse. Tutuldum mu anlamadım ama midem de kötü. Endişeleniyorum kontrolume de var birkaç gün daha acaba erken mi gitsem 😔 var mı bunları yaşayan