Kızlar geçen hafta 34+3 iken kendi doktorum baktı özelde 2800 kilosu 48 cm boyu dedi. Bugün ilk defa devlete gittim ilk gebeliğimde tansiyon ve protein kaçağı yüzünden erken doğum yaptım gelişimi durmuştu merak ettim şimdi protein kaçağı var. Devletteki ultrason çok eski idi boyu kilosu 36 haftalık kilosu 2700 diye yazdırdı bugün 35+5 im ben
Hocam özelde 34 de 2800 çıktı ama deyince oynamalar olabilir dedi. Gelişim ile ilgili korkum var zaten kilo almadığı gibi 100 gram eksik çıktı. Sizlerde oluyor mu