Merhaba kızlar üç ay önce oğlumu kaybettim 6 aylıktım erken doğum oldu ve maalesef bebeğimi kaybettim 😔 şuanda da çok istiyorum tekrdan bebek sagibi olmayı. Şuan adetime bir hafta var ve bugün iç çamaşırimda çok az bı leke gördum hafif kırmızi renkli ve kaç gündür de kasıklarım çok ağrıyor bazen iğne batıyor gibi hissediyorum ara ara kasik ağrım oluyor sence hamile miyimdir kızlar 🥺