efemoms_ Dilek3526 bizim de başından beri 2 hafta önden gdiiyor doktorum zamanında doğum olur dedi 🙂 ama herkes erken olur dedi benimde kafa karışık canım 😂
Cnsu2 Önden gidiyor benimde 40 haftayi bulursa kilosu çok olucagi icin normal doğumu zorlar oyzden haftasinda gitmesi daha iyi sağlık olsun 🙏