Seysey
Endişe etme benim bebeğimin 2 hafta geriden geliyodu karın çevresi riskli gebelik bölümüne sevk edildim orasıda teyid etti sonra araştırdım muz süt ceviz protein ağırlıklı beslendim TV izlerkeb bile soluma yattım çünkü bebeğe giden kan akışının bu şekilde sağlanacağını söyledi doktor 2 hafta sonra sorun ortadan kalkmıştı ben çok stres yaptım çok ağladım benim yaptığımı sen yapma beslenmene dikkat et yakalar haftasını inşallah ❤️