Ygmrb Ben 7.gunumde erken gebelik testi yaptım önce tek oldu yarım saat içinde çok silik çıkmıştı. Erken gebelik testi ile mi yaptınız. Eğer çıkmadiysa olumlu olmuyor ama mucize olur ins. Benim 1.deneme de kan testi gününden 2 gün önce yapmıştım tek cizgiydi kanda da negatif çıkmıştı… Rabbim mucizesini versin ins yormadan aglatmadan versin hayırlısıyla sağlığıyla 🤲