GamzeeAlii Gebeliğin en kesin ve belirgin belirtisi adet gecikmesidir herkeste teste çıkmaya biliyor benim arkadaşım üç kez üç gün yaptı negatifti 3 gün sonra gidip kan verdi 4 haftalıktı öğrendi sizde bir iki gün daha bekleyin dilerseniz gidin direk kan verin bekleyip yapmanız daha iyi olur çünkü test yapmak üste üste stresli bir süreç pazartesiye kadar baktınız olmanız gidin terleme üşüme sık sık idrara çıkma duygusallık gögüs hassasiyeti garip hissetme alınganlık aşerme ve uyku bunlarda en bilindik belirtilerdir kasık ağrısı ben bilmiyorumdum hamile olduğumu uyku meme hassasiyeti ve idrara çıkma acıkma bende tavan yapmıştı hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏 istiyorsanız rabbim sizede nasip etsin 🌸