Kızlar merhabalar 16 haftalık hamileyim bende kan pıhtılaşmasi var her gün göbekten iğne vuruyorum kendim ama şu son 1 haftadır vurdugum yerler hep morardı her vurduğumda bir damla kanıyor ve ardından morariyor bir sağ bir sol yapıyorum her iki tarafimda mosmor oldu ne tarafa vuracağımı şaşırdım. Morarmadan vurmanın bir mantığı var mı yardımcı olur musunuz