Tiredmother Kızlar ya canım aşırı böyle menü istiyo😂 10 haftalığım daha yesem ne olur? Aslında çok pimpirikli değilim ama daha önce bi kaç düşüğüm oldu sebepsiz yere o zamanlar yemedim ama şuan canım çok istiyo yesem oluşabilecek sıkıntılar var mı??
Yalinn8 Tiredmother yok yahu canin bu kadar istediyse yee ama sıklastirma bence, ne de olsa faydasiz ve lezzetlilerr😉
Elfayldzl2016 Tiredmother vallaha ben kaç kere hamburger yedim bişey olmadı benimde düşüğüm oldu şimdi 31haftalık hamileyim bir sıkıntı yaşamadım
YagizAsyaMom Tiredmother valla anam ne kadar kasarsan o kadar sıkıntı. Bazen kahvaltım hafif geçmişse o gün patlatıyorum bende akşamına Bi menü 🤣🎀
Kardii Hayır yok tabikide herşeyin fazlası zarar sadece dikkat etmende fayda var ve mc donalstan değilde burger kingten ye
istkizannesi Sakınan göze çöp batar. Ayın 29 günü ev yemeği yiyen bi insanın bi fast food yemesiyle hiçbir şey olmaz. Yani benim şahsi görüşüm,bende 9+2 deyim.
Busratye Yaa kızlar şuan avm deyim . Menü almamak için zor tutuyorum ne zamandır canım istiyordu gaza geldim 😊😊 ben sonrasında pişman oluyorum zararlı olduğunu biliyorsun nefsini tutamıyon mu falan diyom kendime. tabi aman aman bi zararı yokta genel olarakta iyi birşey değil ya .aman bilemedim
YagizAsyaMom Busratye yok kız daha 2 gün önce gömdüm. Valla eğer şeker sorunun fln yoksa ye aklın kalacağına sende patlat yediğimiz herşey faydalı mı bu zararlı olsun. Herşey hormon herşey gdo lu 🙆♀️