Dusuklerden sonra ikinci asilama ile hamileyim henuz 4 haftalik keseyi bile goremedim ama doktor lekenmem oldugu icin direk oksapar ve coaspirin verdi okuduguma gore bunu 9 ay kullananlar varmis muhtemelen bende oyle cnki bende venoz yetmezligi var nyse siz bu ilaci nasil aliyorsunuz kutunun icinde 10 tane var 550 tl para verdim ayda uc kutu arti diger ilaclar progestan pruluton falan derken 3 bin tlyi asiyor biz biteriz zaten maddi durum yok lutfen yardimci olun bu ilac yazdiriliyormu !??