Hamile_Teacher Eşim çocuk istiyor fakat bahanelerde bulunuyor sürekli yani maddi olarak ya da psikolojik olarak hazır değilim diyor onun bu fikre sıcak bakması için nasıl ikna edebilirim 😞
CmreKsidar Hamile_Teacher bence karşılıklı hazır hissetmek önemli bizde 3.5 yıllık evliyiz eşim hep maddiyat düzelsin dedi sonra ehliyetini kaptırdı almama yakın yapalım gece gündüz bisey olur araba kullanmam sıkıntı dedi bende çok kızardım benim ehliyetim var ya ben sürerim istemiyorsun diye sonra karar verdik şimdi keske hemen doğsa deyip duruyor. Bence zorlamak iyi değil kendini hazır hissetsin akışına bırakın ☺️☺️
Deletedmom_21 Hamile_Teacher ona bebek fotoğrafları göster, minnoş minnoş bebek videoları göster , veya yakınınızın bir bebeği varsa getirin eşinizin yanına ona sevdirmeye çalışın bebekleri bak nasıl istiyor sonra😄
sedaa_aa Hamile_Teacher demek ki kendini hazır hissetmiyor. O hazır hissetmediğinde tek taraflı yapılabilecek bir şey değil ki bu. Velev ki bir şekilde ikna ettiniz çocuk oldu kendini hazır hissetmeyen bir erkek hem size destek noktasında hem babalık konusunda sıkıntı yaşayacaktır Bu da evliliğinize yansır. Ne kadar sürelik evlisiniz bilmiyorum ama bence bir süre akışına bırakın çocuk konusunu açmayın ve ikinizin de hazır olduğu doğru zamanı bekleyin
berceste5155 Hamile_Teacher İstemiyorsa zorlamanın bir anlamı yok sonra ki süreçte sen zorluk çekersin akışına bırak bence
Elifderin34 Hamile_Teacher bence eşiniz kendini hazır hissetmeden çocuk yapmayın çünkü eş bu süreçte çok önemli hem size destek olması açısından hem bebeğe maddi manevi bakması açısından önce erkek baba olmaya hazır olmalı tabi sizin kararınız ama baba olmaya hazır olmayan erkeklerin tavrı pek hoş olmuyor :)
Deletedmom_27 Hamile_Teacher kocam 2 yi buldum xd benimki de ayni maddi ozgurluk gezelim cart curt ikna edemeyiz bekleyelim bakalim ne zaman ister pasam
Kivircikkuala Deletedmom_27 @Hamile_Teacher Kızlar ben 2,5 senedir evliyim 23 yaşındayım erken evlenmem hep erken yaşta anne olmayı istediğim içindi . Ama eşim en başından beri hazır değildi . Bizimle aynı anda evlenen kuzeninin çocuğu 1 yaşına girdi . Ben istediğimi söylediğim zaman hep kızardı onlara mı özeniyorsun diye . Sonra ben zamana bıraktım . Arkadaşlarımızın oldukça artık kendisi olmasını istediği söyledi hevesli görünmüyordum çünkü sayesinde kalmamıştı . Dr gittim yeniden baştan bi kontrol diye hsg istedi sadece ve rahmimde tüplerimin tıkalı olduğunu öğrendim. Yani demem o ki herşey nasip herşeyin bi zamanı var . Zamana bırakın . Şimdi eşim benden daha çok takıyor kafasına ve özen gösteriyor herşeye daha farklı yaklaşıyor kendinizi üzmeyin ben çok üzdüm zamanında 🙃
Deletedmom_27 Kivircikkuala haklisin canim gercekten oyle birakalim da onlar desin ben simdi israr edip kendi hevesimi kirmiyayim o diiyince mutlu olurum yine insallah
Kivircikkuala Deletedmom_27 ama kafasına yerleştirmek istiyorsanız çocuğu olan arkadaşlarınızla takılın yani yeni bebek sahibi olan yada hamile olan 🤭
Deletedmom_27 Kivircikkuala yokki kimse fildir filfir geziyorlar bizde geziyoruz gecen ay japonyaya gittik hollanda diye tutturdum simdi orda dogup buyudum 18 yasima kadar cok ozledim gidelim diyorum gideriz diyor ama cocukla zor diyor bence bizim daha vaktimiz var xd beklemedigin anda gelir derler ya bende istemim artik cocuk gelir kendiliginden hahahha
Kahvesever Hamile_Teacher Valla güzelim, nasıl ikna edersin bilmem ama her halükarda çocuğun ceremesini kadın çekiyor, buna hazırsan gidin yapın 😃 przvtf del ya da ne bileyim baska yöntem bul. Cocuk yapmak kolay, bakması zor.
Deletedmom_27 Kahvesever hayir yaa oyle seyler yapacak kadar da cok istemiyorum xd ne zaman isterse ozaman yapariz