Kızlar dün post açmıştım erken gebelik testi yaptım gölge çıktı demiştim dün ve bugün sanki adet ağrısı gibi ağrım var gebelik belirti mi acaba ilçede oturduğum için cuma günleri kana bakmıyorlar acil de de bakılmıyor beta hcg testine pazartesiyi beklicem ama gebelik midir sizce adetime 4 gun var