Leylaberk Kızlar biberon emzik suluk öneriniz var mı ilk bebeğim ne alsam nerden alsam bilmiyorum yeni doğan olarak 😏
Minnacksevdack Leylaberk biberon ve emziği avent aldım. İkisini de hemen aldı oğlum. 🌸 Süt sağma makinasını lansinoh aldım. Onun biberonu vardı. Asla onu almadı. Hep avent kullanıyorum o yüzden 🌸
Minigim38 Leylaberk biberon lansinoh aldım ama bebeğim beni emdiği için pek kullanmıyorum sadece çok az su veriyorum memnunum. Emzik Philips avent aldım tutmadı, kaucuklu aldım tutmadı, wee baby aldım tutmadı çeşitli markalar aldım tutmadi🤷♀️
Hallerimvarbenim Leylaberk Emziği Philips avent yeni doğan ikili ışıklı olandan aldım. Biberonu da dr.Brown anticolica cam aldım en iyileri bunlar diye biliyorum canım
Mervecimmmm EmineDefneGokce Minnacksevdack Minigim38 Bende bir şey sormak istiyorum mustelanın setini almayı düşünüyorum da bir iki kişiden bebe yağının bebeklerde gözenek tıkadığını losyon kullanmanın daha iyi olduğunu duydum. Siz bebe yağı kullanıyor musunuz ?
Minnacksevdack Mervecimmmm bübchen marka almıştım bir kaç kez kullandım. Sonra bıraktım. Çok kullanma taraftarı değilim bebek yağını
Minigim38 Mervecimmmm ben dalın markasını kullanıyorum yumuşacık yapıyor doğduğundan beri kullanıyorum 1,5 aylik şuan bi sorun ile karşılaşmadım
EmineDefneGokce Mervecimmmm Bebek yağları pek önerilmiyor ve benim ilk kızıma iyi gelmedi mustela Sebamed krem almıştım bebek yağı olarak Mustelanın sadece göğüs ucı kremi ve bebek temizleme suyunu aldım
Leylaberk Mervecimmmm bende mustela baktım henüz almadım ama sanırım pişik kremi ve şampuan alcam sadece fiyatları neden bu kadar yüksek ya 😏
EmineDefneGokce Mervecimmmm mesela bebiş kustu diyelim ya da beline kadar kaka yaptı ve hemen yıkayacak durumda değilsin. Bebek pamuğu ile siliyorsun boynunu vs Mis gibi kokuyor . Benim ilk kızımda kusma durumu pek yoktu ama sırf kokusu için alınır temizlik hissi veriyor
Hallerimvarbenim Leylaberk Trendyolda kampanya vardı ben yeni aldım mustelanın yenidoğan şampuanı vücut yağı ve pişik kremi 3.nü birlikte 300 civarıydı sanırım
Leylaberk Mervecimmmm ben eczanelere bakıcam öncelik bu tarz şeylerin orjinal olması önemli insan güvenemiyor