Kızlar merhaba kızım 11 ayını bitirip 12. Ay içine girmek üzere ayakta 1 dakikaya kadar duruyor alkış yapıyor oynuyor fakat bir türlü adım atmıyor bir yerlere tutunup yürüyor korkuyor gibi adım atmaya ne yapsam da yürümeye alıştırsam tecrübelerinizi bekliyorum