Selam kızlar 🙋♀️ ben 10 yıldır troid hastasıyım şuan troid değerlerm normal. Hamileliğimden beri ilaç kullanıyorum öncesinde de kullanıyordum zaten
Ast ve alt yüksek çıktı kadın doğum doktorum tiroit hapımı ve vitamini kesti 15 günlüğüne. İlk defa hapı bıraktım bu bebek için bir sıkıntı olusturur mu hamileyken ilacı bırakan var mı? Genelcerrah bırakma dedi kadın Doğum doktorum bırak değerlerin normal dedi