Sedaergn Merhaba kızlar bugün 27+5 haftamız oldu. Şuan biraz midem kötü ve ishal olacak gibiyim karnımda ağrıyor biraz stresliydim ondan mı acaba bebek hareketlerinde bir sıkıntı yok Çok şükür🙏🏻 Varmı bı tarz ağrılarınız neler yaşıyorsunuz bu haftalarda.
Esilaminel Sedaergn 27+5 olduk bizde... Karin agrisi sabahlari oluyor genelde... Benim şu sira kemiklerim cok agriyor ve cok cabuk yoruluyorum... Bebegimin haraketlerini hissediyorum şükür... Saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘
Ezgi14 Sedaergn bir hafta once falan agrim olmustu. Ama ishal farkli bir durum ilaçtan kaynakli olabilir kan ilacindan. Veya usutme gibi..
bsebse Bizde su an 27+6yiz. Bazen ishal bazen tuvalete cikamama gibi durumlar oluyor. Arada karin agrim oluyor ama genelde tuvalete cikamadigimda oluyor :) bebis hareketleri asiri cogalmadi bende ve artik tekmelerden vurmalardan ziyade kaymalar dalgalanmalar seklinde. Karnimda cok cikmadi zaten