gamzosgamzos hirahamza65 açlık kan şekeri ise çok yüksek bir rakam ama 1.saat degeriyse sınırı biraz geçmiş
Burcinmozr hirahamza65 1 saatlik değerse bu sınır 140 oluyor diye biliyorum, biraz yediklerinize dikkat et düzene girer 🌸 her hastanenin değer aralıkları farklı oluyor doktorunun yorumu önemli 👼🏻 fakat açlık kan şekeri yazıyor burda 😬
Burcinmozr hirahamza65 o zaman 144 çıktıysa diyet uygulamanı isteyebilir benimde yüksek çıktı 75 gram yükleme yapılmıştı. Yediklerime dikkat ettiğim sürece şekerim sınırı aşmıyor 🌸