Sumeyyaaaa yolk kesesi oluşmuş canım büyük ihtimal boş gebelik değil bana öyle demişti doktorum. Önce kese, sonra içinde yolk olan kese, sonraki hafta da içinde bebek ve kalp atışlarını duyduk. Hiç korkup stres yapma lütfen. Hemen olumsuz konuşup kürtaj lafını ağzına alan doktorlardan nefret ediyorum ya