Kizlar selam
Ilk gebeligim oldugu icin size sormak istedim. Normal veya sezeryan fark etmeden her dogumdan sonra siddetli kanama oluyor mu ? Intermette oldugu yaziyor ve ilk reglyi 6-8 hafta sonra gorecegimiz yaziyor. Acaba dogum cantama hasta bezi falan koymali miyim yoksa ped yeterli olur mu?