Kızlar bebeğim 20 günlük oldu yaklaşık 1 haftadır yüzünde bu şekilde şeyler çıktı isilik mi sivilce mi başka birsey mi anlam veremedim. Gorumcem sağlıkçı onun kızında olmuş yenidogan sivilcesi gecer dedi hepsinde oluyor dedi saglikocagina götürdüm oda bir problem yok dedi ama içim rahat etmedi kizarik duruyor suratı bide gazlı bebek kendini sıkınca böyle oldu sizce ne ?
