Kızlar 8+4 hamileyim bi kaç gündür çok kötü gribim ilaç içemeyince ister istemez iyileşemedim bir Türlü ama şuan aşırı bide baş ağrısı var yüzümün sağ tarafını ve gözümü resmen hissetmiyorum doktorumu aradım ama bana sadece parol içebileceğimi söyledi iyileşmem için ne yapmam lazım git gide kötü oluyorum 🤧🤧