aygt normalde doktorun sana belirli bir adet tarihi söylemesi lazım düzenlenmiş halini ona göre gitmen lazım Benim de geç döllenme 2 hafta kadar normalde son adet tarihim 3 Mayıs ama benimkini 18 Mayıs’a çekti dedi 3 Mayıs unutuyorsun 18 Mayıs sat ona göre ilerliyorum bebek şu an önden gidiyor ama ben gene doktorun ilk dediği tarihten itibaren gidiyorum zaten doğum zamanında doktor aşağı yukarı bir zaman söyler şu tarihte doğacak diye o şekilde ilerler Eğer ki kendi son adet tarihimi baz alırsam 32,5 küsür olmam lazım ama 30 + 2′yim onu baz alıyorum 32′yi yok sayıyorum