myangelson Durdane238 düşük riski deniyor genelde lekelenmelere doktora gidin düşük önleyici iğne ilaç falan verilir bende de 9. Haftamda olmuştu iğne vermişti doktor
Dmttthemum myangelson neden doktora gitmediniz ben ilk bebeğimi kanama alanı enfeksiyon yüzünden kaybettim ben de tetikleyici cinsel ilişki idi doktorunuza mutlaka sorun
Senemkaya64 Benimde dünden beri kahve rengi leke geliyor damla damla adet günüm normalde 14de oluyorm ama bu ay 15 de oldum dünden beri kahve rengi leke geliyor neden acaba bilginiz varmı yardım eder misiniz 🙏🏻