Babyy07 ikisindede ilk kalkışan sonra hemen ayaklandim. İlk hafta biraz bas ağrım vardı o beni yordu daha çok. Eve çıktım ertesi gün korsemi taktım normal hayatıma döndüm. İlkinde ilk kalkışım daha zordu buna göre daha çok başım falan dönmüştü ama ondada aynı sekilde eve ciktim normal hayatima döndüm. Çok acılı bir süreç geçirmedim. Zaten 2. Gebeligimde 5 kilo almıştım. Kilo problemimde yoktu . Hemen toparladım.