Bana da aynısını dediler 2 buçuk hafta önden dedi ama korkmamam gerektiğini bi sağlık sorunu olmadığını sadece bebeğin kafası çataldan çıkar mı çıkmaz mı onun için bu ölçümü yaptığını söyledi 35+2 deyim Pazartesi kontrolüm var bakalım ne dicek sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🤲🏻