190793 cansualisa valla benimde oyle 7 sene aradan sonra anne olmak hamilelige sifirdan ara vermek com zormus 😅
Hilallllllllllllllllllllllll 190793 ben şimdi doktordan geldim canım korkacak hiç birsey yokmuş böyle ağrılar normalmiş ❤️🌼
190793 Hilallllllllllllllllllllllll ay iyi canim sevindim insallah vakti zamaninda saglikla gelir bebisler 🙏🤲
Nkrdnzz 190793 bende 32 haftada öğrendim kanalda olduğunu ama kanalda diye dogum belirtisi değil hala yukarda dedi doktor 38+3 bekliyoruz..
190793 Nkrdnzz benim sancilarim cok ve nst de agri cikiyor valla bende anlamadim her doktor farkli bisey diyor 😪🙏