Pamuklarannesi Geçen ayin 17 sinde regl oldum ,bu ay henüz regl olmadım hala . Dün beta testi 8.05 çıktı , bu durum başına gelip test sonucunda artış veya azalış gösteren arkadaşlar deneyimlerini yazabilir mi, teşekkürler 🤲
bubuiledudu Pamuklarannesi ben ilk hamile kaldığımda reglimden önce test vermiştim 13 çıkmıştı doktor hamilesin demişti iki günde de artmıştı gayet önemli olan iki günde en az yüzde 60 artması
Busubus Artış bekleyeceksin regline 1 2 gün var sanırım şimdiden hayırlı olsun stres yapma tekrar test verme 10 gün sonra ver o dönemde reglini takip eder ve geçmiş olur Allah’ın izniyle
Pamuklarannesi ummuhan3 inşallah hayırlısı olsun hakkımızda , rabbim nasip etmeyeceğini hayal ettirmezmis ☺️🤲
Pamuklarannesi Doktor sonuca bakıp gebelik yok dedi , hani hiç takip edel vs de demedi 😥 bugün yorumları okuyunca bı 5-6 değer de dahi gebelik yorumu yapan Doktorlar olmuş olduğu u gördüm
Pamuklarannesi bubuiledudu 0-10 değer arası negatif dedi bu yüzden gebe değilsin dedi , üzdü bu durum ama yinede bir ihtimal işte . P.tesi tekrar test vereyim ozaman