Yine son günler geldi çattı doğuma 12 gün gösteriyor uygulama, ne zaman olacağını Allah bilir tabi ki. 40tan sonraya kalsın istemiyorum tabi…
Rahimağzının yumuşaması doğumun hızlı ilerlemesi/başlaması için önemli diye biliyorum. Neler yapabilirim bunun için tavsiyeniz var mı?