_medusa_ aynı bu durum benim başıma geldi, kürtajdan sonra adetim kesildi,bendede yapışıklık oldu. Doktora gittim direk histeroksopi ile ameliyata aldı beni, yapışıklığı açtı hatta dr dediki yapışıklık öyle bişey ki temizledikten sonra tekrardan yapışa biliyor,onun için rahmini bi tıkta genişlettim,1ay içinde adet gördüm,1 ay sonrada çok şükür hamile kaldım,şimdi hamileyim herşey gayet yolunda.