tugcezrhlgl Kızlarrr... oyun alanlarındaki trene bindik yeğenlerimle ama kapısında hamileler girmemeli yazıyormuş... ne için acaba biliyormusunuz? Düşük tehlikesi olanlar için mi yada son haftalarda olanlar için mii aklıma takıldı ya birşey olmaz dimii 😞
BuseBasderici tugcezrhlgl yani gerçekten gülerek okudum.12 haftalık hamilesiniz ve dönen trene mi bindiniz?? Yani o sarsıntıda iyiki kanamanız lekelenmeniz olmamış inşallah da olmaz. Biraz düşünceli olun artık can taşıyorsunuz
tugcezrhlgl Muhammedamine 12 haftalık... yokya hani küçük çocukların bindikleri varyaa yukarı çıkıp inen bişey değildi döndü durdu...
Muhammedamine tugcezrhlgl genelleme yapılarak hamileler girmemeli yazıyorsa bu tüm gebeler için geçerlidir mantıken düşük tehlikesi olan gebe zaten gitmez ama sizde hala riskli dönmdesiniz henüz ilk üç aylık dönmdesinz dikkat edin
tugcezrhlgl Muhammedamine yani radyasyon olduğu için değildir dimi... elektrikle gidiyodur heralde raylarda...yani belki döndüğü için mide bulantısı falan olabilir diyede olablr ama aklım karıştı 😞
Muhammedamine tugcezrhlgl bidaha gitmezsiniz olur biter ☺️ Kanamanız lekelenmeniz dinlenince geçmeyen ağrınız olursa doktora gidin . geçmiş gitmiş takmayın kafanıza 🙋🏻♀️
tugcezrhlgl BuseBasderici çocuk için olan trenden bahsediyorum zaten büyükler için değil... küçük yeğenimi kuçağımda bindirdim yanii... düz yolda döndü durdu...🤷🏼♀️