Tubanurbuseberk bende rahim agzi yetmezliginden bir bebegimi kaybettim ..
Simdi 13 haftamda serklaj yapildi 22+3 olduk iyiyiz şükür Allahin izniyle saglikla gelsin insallah bebelerimizzzz 🤲🌼
Serklajdan korkma islem kolay bir gece yatirdi doktorum ertesi gun kontrol etti hersey yolundami diye yolundaydi sukur taburcu oldum
Süreç yatarak geciyo wc yemek harici kalkmiyorum annem kayinvalidem yanimda kaliyo sagolsun ..
Günde bol su icerek dinlenerek ilaçlarımı duzenli icerek bebeğime kavuşmayı bekliyorum 🌼