5 aydır oksapar iğne kullanıyorum rapordan hep sıkıntı yaşıyorum her ay sistem değişiyormuş ödeme ücreti de değişiyor bu ay alacaktım iğneyi raporun geçersiz dediler yanlış dediler eczanedekiler o yüzden ücretli
Aldım 1 kutusu 240 tl kaç kere hastaneye gittim sorun yaşıyorum iğneden diye hep düzelttik dediler şimdi de böyle oldu bilgisi olan var mı 😒😒