Anneyimmm34 mysweetbabyy benim olıyo ama öyle karnım felan ağrımıyo poposumu acaba böyle kendini ittiriyo gibi bi tarafım taş gibi oluyo 3 saniye sonra düzeliyo
zumzum Bende de oluyo sertleşme bazen de pop dayaması gibi bir dayama 38. Haftamızdayız beybimle ama herangi bir sıklaşma yok. 🫣
Mervim Anneyimmm34 bende aynı şeylerı yaşıyorum şuan 31+5 teyid ama ben bu sertleşmeleri 27. Haftadan beri yaşıyorum. Doktor korkulacak bişey yok dedi bebek hareketler onlar
zumzum Anneyimmm34 bende de sertleşme ve popo dayama gibi hissiyat olunca ağrım olmuyo. İçimde bi kütle sıkışıyomuş gibi oluyo. 🤔
Mervim zumzum evet doktor çocuk hareketi normal dedi. Doğum belirtisi olsa bende durum 25 gündür var çoktan doğururdum heralde🙃
Mervim zumzum bana doktor herkesin çocuk hareketlerini hissetme oranı farklıdır demişti. Annenin kilosu yağ oranı etkiliymiş. Zayıf anneler daha çok ve net hissediyormuş hareketleri