Guzeloglummm Kızlar sezeryan oldum iki gün önce . Ben taburcu oluyorum bebeğim enfeksiyondan yoğun bakımda hiç sütüm gelmedi ne yapabilirim . Kanallar mı kapali ya da yokmu bilmiyorum
Alparslaninanneesii Guzeloglummm canım sezeryan da 1 hafta da anca kanallar açılır sağım yaparsan tetiklemiş olursun çünkü süt bebek emdikçe gelen bir şey sağım yapa yapa gelir göğüslerin 1 haftada terbiye olur zaten
Rapunzelinanasi Guzeloglummm duş alın, duşta başak yapın. Humana stil tea tüketin(bende o işe yaramıştı ilk günlerde) ve süt gelmese de 2 saatte bir sağın.
Guzeloglummm Alparslaninanneesii bebeğim tam emmeye başlamıştı süt gelmemisti ama tutmuştu sonra aldılar bebeği canım elimle deneyim o zaman