Smyye_ozkynk safiyee_1906 tatlı bir şeyler yiyip sol tarafınıza uzanın. 36. Haftanın içerisindeyim benim kızım da bazen MaşAllah kıpır kıpır bazen daha az hareketli oluyor. Yine hareket etmezse doktorunuzla mutlaka görüşün☺️
Sellmaseellma safiyee_1906 bende 25 haftalığım stres sıkıntı üzüntü olunca hiç hareket etmiyor korkuyorum bu sefer ama ben telefondan hareketli bir şarkı açıp hoparlörü karnıma koyuyorum 1 2 dk ya tepki veriyor rahatsız oluyor sanırım sende dene
Sabina_p32 Ben daha cox uzananda hiss edirem cok az hereketli oldugum Halda ayakda Oldugum halda hiss etmiyorum kokrma Uzan sag tarafiina Sanki televizyona bakarmiw gibi bak yavaw yavaw hereket edicek oksur iki defe bekle amma korkulacak bir sey yok belkide uyuyordur sen hereketli oldugun zamanlarda hereket etmiw ola bilir farketmemiwsin
safiyee_1906 Sabina_p32 Bilmiyorum çok kötüyüm sabahtan beri hissetmemişde olabilirim ama şuan Şükür korkumu hissetti bebeğim hareket etmeye başladı😊
11115 safiyee_1906 o haftalarda bebek pek haraket etmiyo, ben post açmışdım, her kes o haftalarda bebeyin haraketinin azaldığını yazmıştı, kaç gündür hiss etmiyorsun? 2 günü geçdiyse ve hiç hiss etmiyorsan doktora görün
safiyee_1906 Sellmaseellma çok çok teşekkür ederim hepinizin ilgisine bebeğim üzüntüm hissetti ve hareket etmeye başladı🤭
Sabina_p32 safiyee_1906 misal dun gece ben bebeyimi o kadar hiss etmedim bu gun uzandim kipir kipir merak etme guzel dusun guzel olucak😍Allah seni ve bebeyini korusun